SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2 mln widzów oglądało piąty sezon „Rodzinki.pl”. Serial ma wrócić za rok

„Rodzinkę.pl 5” oglądało średnio 1,94 mln osób, o 300 tys. mniej niż nadawaną rok temu trzecią edycję. TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła czwarte miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 przegrała tylko z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 20,19 mln zł.

Najnowszą serię „Rodzinki.pl” na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 20.40, w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia oglądalność piątej edycji serialu wyniosła 1,94 mln widzów, co przełożyło się na 13,03 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 300 tys. widzów. Wówczas średnia widownia trzeciej serii „Rodzinki.pl” wyniosła 2,24 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 15,08 proc. oraz 17,40 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast w porównaniu do odcinków pokazywanych wiosną br. „Rodzinka.pl” zyskała 110 tys. osób. Wtedy familijną opowieść śledziło średnio 1,83 mln oglądających, a jej udział wyniósł odpowiednio 12,19 proc. oraz 15,50 proc. (dowiedz się więcej).

W czasie emisji serialu TVP2 nieznacznie przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym czasie pierwsze miejsce zajmowała TVP1, nadająca wówczas seriale: „Volare”, „Popiełuszko. Wolność jest w nas”, „Marię z Nazaretu”, filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej, co dało jej 17,49 proc. udziału. Drugi był Polsat („Tylko taniec. Got to dance” - zobacz wyniki oglądalności tego show - 13,68 proc.), a trzeci - TVN (filmy fabularne; 13,37 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była już jednak wiceliderem. Pierwsze miejsce należało tutaj do TVN, a za Dwójką uplasowały się: Polsat i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 608 263

17,49%

13,41%

Polsat

2 039 749

13,68%

13,43%

TVN

1 994 092

13,37%

18,30%

TVP2 - Rodzinka.pl 5

1 942 487

13,03%

16,18%


Wpływy reklamowe przy emisji „Rodzinki.pl 5” wyniosły 20,19 mln zł. Rok temu były one niższe i uplasowały się na poziomie ok. 17 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wiosną 2014 roku na antenie TVP2 nie znajdzie się kolejny, szósty sezon „Rodzinki.pl”. Serial ma wrócić na antenę jesienią przyszłego roku, zaś wiosną Dwójka w jego miejsce pokaże nową produkcję komediową pod tytułem „Baron 24”.

„Rodzinka.pl” to serial opowiadający perypetie pięcioosobowej rodziny Boskich - rodziców oraz ich trzech synów. W rolę rodziców wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, a dzieci grają Maciej Musiał, Adam Zdrójkowski i Mateusz Pawłowski. Produkcja oparta jest na kanadyjskim formacie „The Parents”.

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów oglądało piąty sezon „Rodzinki.pl”. Serial ma wrócić za rok

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Przy takiej samej oglądalności o niebo lepsza "Licencja na wychowanie" została zdjęta z ramówki TVP. Właśnie przez rzekomo niską liczbę widzów.
0 0
odpowiedź
User
telewizor
Świat według Bundych najlepszy.
0 0
odpowiedź
User
D-sub
Za dużo lokowania produktu wpływającego na treść scenariusza.
Fatalne relacje wychowawcze rodzice - dzieci.
Rodzice nie rozmawiają normalnie z synami - ciągle ktoś się drze, używając wyzwisk zamiast imion.
Chamówa, a nie wychowanie.
Moje dzieci przestały oglądać ten film, my również.
Szkoda, bo scenariusz wzięty z życia.
0 0
odpowiedź