45 nominacji do Złotych Spinaczy 2010 – najwięcej dla Euro RSCG Sensors
45 projektów public relations otrzymało nominacje w tegorocznym konkursie Złote Spinacze. Cztery szanse na nagrodę ma agencja Euro RSCG Sensors.
Zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2010 były przyjmowane w II połowie sierpnia br. W tym czasie napłynęły 104 propozycje, z których właśnie wybrano 45 nominowanych. Wśród tych projektów najwięcej – cztery – zrealizowała agencja Euro RSCG Sensors. Natomiast po trzy nominacje otrzymały kampanie przeprowadzone przez firmy Ciszewski Public Relations, Hill and Knowlton Poland i Genesis Public Relations.
Złote Spinacze 2010 zostaną rozdane podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental.
NOMINACJE W KONKURSIE ZŁOTE SPINACZE 2010
KATEGORIE GŁÓWNE:
PR korporacyjny
• Mądrzejszy Świat – IBM Polska
• Platforma Blogowa Grupy TP – Telekomunikacja Polska
• Sztuka odpowiedzialności – Multi Communications
• United PR DLA WAT – „Wiedza – Ambicja – Technologia – Program promocji uczelni” – United PR
PR produktu
• „Jesteśmy z Wami na 5008/’N” – Raczkiewicz - Chenczke Consultants
• Kampania promująca całodobową obsługę Paczkomaty 24/7 – InPost Nowoczesna Poczta, Genesis PR
• OnLife – LG Electronics Polska, Grayling Polska
Kampania edykacyjna
• Kampania Mam SM – Hill & Knowlton Poland
• Projekt certyfikacji „Szpital bez bólu” – Publicis Consultants Rowland
• Rak’n’Roll. Wygraj życie – Euro RSCG Sensors
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Hoop Colędowanie – Ciszewski Public Relations na rzecz marki Hoop Cola
• Kryzys bez konsekwencji. Działania antykryzysowe dla Netia S.A., październik 2009 – luty 2010 – Neuron Agencja Public Relations
• Zamknięcie Fabryki AkzoNobel we Włocławku – Ciszewski Public Relations
Public Affairs &Lobbing
• Konsultacje społeczne przebudowy centrum Katowic – Imago Public Relations
• Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich w nowej ustawie hazardowej – Genesis Public Relations
Kampania społeczna
• Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada – Partner of Promotion
• Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL
• Kampania społeczna „Pępek Europy” - Koalicja 7czerwca, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Mediacom, Saatchi & Saatchi oraz PZL
Komunikacja wewnętrzna
• „Kto ukradł nasze logo” – Euro RSCG Sensors
• Ruch Ambasadorski – Telekomunikacja Polska S.A. i PTK Centertel
• Zielony Rok UPC – UPC Polska
Event komercyjny
• „Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010” – PTK Centertel
• Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch – Hill & Knowlton Poland
• WCG 2010 Polska – Euro RSCG Sensors
Event społeczny
• XXI Bieg Niepodległości 2009 – Ciszewski Marketing Sportowy
• Event Społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli
• XI Marsz Różowej Wstążki 2009 w Warszawie – Walk Group
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Teatr 6. piętro jako Teatr 2.0. – The Next Step
• Relaunch Volvo S60 – Poznaj drugie oblicze Volvo S60 – Euro RSCG Sensors
• Żądamy portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowana dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Group Communications, Endorfina events
CSR
• Milka. Razem dla Tatr – Kraft Foods Polska
• Wolontariat pracowniczy – Polpharma dla Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny w Michalinie – Polpharma Biuro Handlowe
• „Żubr budzi Podlasie” – Raczkiewicz Chenczke Consultants
PR miejsca, miasta lub regionu
• Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie – Ciszewski Public Relations na rzecz Urzędu Miasta Lublin
• Chopin 2.0. New Paradigm – Miasto Stołeczne Warszawa
• Sieradz Open Hair Festival 2010 – Go Culture, Komunikacja dla kultury, Urząd Miasta Sieradz
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• OnLife – LG Electronics, Grayling Polska
• Slackliner w centrum Warszawy – relaunch marki Grolsch – Hill & Knowlton Poland
• Żądamy portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowana dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Communications, Endorfina events
Efektywność
• Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada – Partner of Promotion
• Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w skład której z branży reklamy i mediów weszły: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL
• Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich w nowej ustawie hazardowej – Genesis Public Relations
PR on-line
• Event społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli
• Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma Biuro Handlowe
• Teatr 6. piętro jako Teatr 2.0. – The Next Step
Dołącz do dyskusji: 45 nominacji do Złotych Spinaczy 2010 – najwięcej dla Euro RSCG Sensors