SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

5,7 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł dla chorych dzieci

Średnio 5,67 mln widzów obejrzało 11. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany przez Polsat w sobotę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała ponad 1,5 mln zł.

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał 12 i pół minuty. Udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 36,60 proc. Jeszcze lepiej było w grupie 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 40,51 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Blok można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla.

W 11. Mikołajkowym Bloku Reklamowym pojawiły się reklamy takich firm jak USP Zdrowie, Pepsi-Cola Bottlers Poland, Vivus Finance, Media Expert, Grupa Allegro, Volkswagen Group Polska, Alior Bank, Lindt, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, PGE Polska Grupa Energetyczna, P4, Plus Bank, Polkomtel, Procter&Gamble DS Polska, The Prudential Assurance Company Limited, Bank Zachodni WBK, Ford Polska, Cyfrowy Polsat, Coca Cola Services, Orange Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja.

Cała zebrana od reklamodawców kwota ponad 1,5 mln zł zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały w tym roku spoty promocyjne, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski oraz dziennikarze „Wydarzeń” i Polsat News: Jarosław Gugała, Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz.

W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego była nieco niższa, bo wyniosła 5,62 mln zł. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,49 mln zł (więcej na ten temat).

Łącznie 11 dotychczasowych edycji akcji przyniosło około 13,5 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do dziś organizacja objęła swoja pomocą 24 179 dzieci.

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Oglądalność (Nielsen)

Wpływy (dane Polsatu)

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

PLN

06-12-2004

20:00

20:05

4 557 021

26,39%

554 430,34 zł

06-12-2005

18:45

18:52

4 599 304

29,42%

683 000,00 zł

06-12-2006

18:45

18:51

4 348 263

29,04%

530 000,00 zł

06-12-2007

18:45

18:56

3 957 457

26,57%

880 000,00 zł

06-12-2008

18:45

18:54

3 731 612

26,34%

800 704,00 zł

06-12-2009

18:45

18:56

5 853 974

33,80%

1 370 000,00 zł

06-12-2010

18:45

18:57

6 227 465

39,43%

1 599 781,64 zł

06-12-2011

18:45

18:57

7 309 576

45,06%

2 000 999,58 zł

06-12-2012

18:45

18:57

7 546 989

45,93%

2 071 098,68 zł

06-12-2013

18:45

18:57

5 618 729

38,86%

1 491 566,81 zł

06-12-2014

18:45

18:57

    5 669 413

36,60%

ponad 1,5 mln zł

Dołącz do dyskusji: 5,7 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł dla chorych dzieci

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
akurat uwierzę że 6 mln nie miało nic innego do roboty tylko oglądało reklamy. Góra 1,5 albo 2 mln i to tylko dlatego że przed Wydarzeniami.
odpowiedź
User
bat na debili
Milcz przedmówco...
odpowiedź
User
Marcin
Akurat mi jest przykro bo przegapiłem ten blok. Nie z premedytacją, po prostu tak wyszło.
A jak akurat mają tego dnia lecieć reklamy to ciesze się, że lecą w takim celu i duża piątka za pomysł i kontynuowanie cyklu rok w rok.
A do pierwszego komentarza. No cóż ludzie, na pewno mają co innego do roboty, ale niektórzy mają a tyle empatii, że nawet specjalnie przerwą swoje zajęcia, aby przełączyć na te parę minut, aby choć tak pomóc... I za to im chwała!
odpowiedź