SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

510 tys. widzów „Podróży z historią” w TVP2. 1,2 mln zł z reklam

Cykl edukacyjny Radosława Kotarskiego „Podróże z historią” oglądało średnio 514 tys. widzów. Program dał Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 1,24 mln zł.

Radosław Kotarski w jednym z odcinków "Podróży z historią" Radosław Kotarski w jednym z odcinków

Widzowie Dwójki „Podróże z historią” mogli oglądać w niedziele około godz. 10.50, w okresie od 4 października do 27 grudnia br. (jeden odcinek nadany został w sobotę 19 grudnia br. o 11.55). Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, pierwsza edycja programu przyciągała średnio 514 tys. widzów, co przełożyło się na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 3,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię zgromadził odcinek z 15 listopada, który przyciągnął przed ekrany 677 tys. widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-11-2015

10:52:25

676 670

6,63%

22-11-2015

11:10:16

625 248

6,06%

06-12-2015

10:52:05

581 904

6,27%


TVP2 w paśmie emisji cyklu Radosława Kotarskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas gł. „Dzień dobry TVN”, „Kobietę na krańcu świata” i „Co za tydzień”, co dało mu 12,07 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. filmy fabularne; 7,13 proc.), zaś najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (liczne programy - m.in. „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,89 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej z Dwójką wygrała również Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 135 426

12,07%

14,07%

Polsat

671 189

7,13%

9,93%

TVP2 - Podróże z historią

514 257

5,46%

3,51%

TVP1

460 470

4,89%

4,00%

Wpływy reklamowe z 13 wyemitowanych odcinków cyklu wyniosły 1,24 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

 „Podróże z historią” to cykl prezentujący najciekawsze miejsca w Polsce, przedstawiające wartość historyczną, ale pod kątem tego jak wyglądało w nich w przeszłości życie codzienne czy stosunki społeczne. Program prowadzi Radosław Kotarski. Rozmawia on już z TVP2 na temat kontynuacji cyklu w przyszłym roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,86 proc.

Dołącz do dyskusji: 510 tys. widzów „Podróży z historią” w TVP2. 1,2 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cvc
przed takimi programami nie powinno być w ogóle reklam, powinny byc w tv niezależnie od wpływów, bo pozwalają poznać lepiej nasz własny kraj
0 0
odpowiedź