SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki Beskidzki

Firma Bielmar wybrała agencję digitalową WebTalk do działań mającyh na celu odświeżenie wizerunku marki Olej Beskidzki. 

W ramach wygranego konkursu WebTalk odpowiada zarówno za tworzenie i strategię realizacji promocji marki wielokanałowo z uwzględnieniem: koncepcji kreatywnej, zakupu i optymalizacji mediów, produkcji spotu wizerunkowego i materiałów POS. 

Dla Oleju Beskidzkiego stworzona została nowa strona internetowa oraz prowadzone są działania z zakresu influencer marketingu.

- Tworząc strategie i plany dla naszych klientów, zawsze myślimy szerzej. Niezależnie czy mówimy o jednorazowej produkcji, czy stałej obsłudze mediowej w wielu kanałach - projektujemy rozwiązania, które w późniejszym etapie będą mogły być kontynuowane także w innych formach, dla spójnego wizerunku. Nawiązując współpracę z firmą Bielmar postawiliśmy przed sobą kolejne wyzwania - odświeżenia komunikacji marki, tak silnie zakorzenionej w świadomości konsumentów, zgodnie z najnowszymi trendami na rynku. Holistyczne podejście koncepcyjno-strategiczne sprawiły, że oprócz realizacji projektu zgodnie z założeniami wygranego konkursu rozszerzamy naszą współpracę o działania ongoingowe w 2024 r. - mówi Agata Szybilska-Czech, client service director w WebTalk.

Kampania została zaplanowana na dwa flighty i potrwa do końca roku kalendarzowego. WebTalk będzie odpowiadać również za komunikację ongoingową marki w kanałach social media (Facebook, Instagram, TikTok), cykliczne współprace z content creatorami oraz kampanie mediowe, wspierające stałe działania komunikacyjne w social media w 2024 r. 

Dołącz do dyskusji: Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki Beskidzki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl