SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham

Polonia Indoor Advertising przygotowała przygotowała kampaniewizerunkowe trzech serwisów tematycznych Agory: sport.pl,pobandzie.pl i ciacha.net.

Serwis sport.pl
1 lutego ruszyła kampania wizerunkowa wspierająca portal tematycznysport.pl należący do Agora S.A. Celem kampanii jest dotarcie,poprzez komunikację w męskich toaletach w modnych lokalach, domężczyzn interesujących się sportem. Kreacja umiejscowiona
na plakatach formatu A3 przedstawia buttony z wizualizacjądyscyplin sportowych
i hasłem "Skocz na sport.pl". W komunikacji wykorzystano siećnośników PIA TRENDY obejmującą najbardziej popularne restauracje,kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywki
w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu,Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie. Wkampanii wykorzystano także sieć nośników PIA CINEMA obejmującąplakaty w męskich łazienkach w największych polskich miastach.Równolegle z nośnikami reklamy wewnętrznej wykorzystano outdoor,prasę i Internet. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku od25 do 45 lat interesującysię bieżącymi wydarzeniami sportowymidotyczącymi: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, Formuły 1, skokównarciarskich, biatlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwaklasycznego, żużlu, piłki ręcznej, hokeja, tenisa, boksu,lekkoatletyki, kolarstwa, pływania i rugby. Kampania rozpoczęła się1 lutego i potrwa do 29 lutego.

Serwis ciacha.net
Kolejna kampania wizerunkowa Agory wykorzystująca nośniki PoloniaIndoor Advertising dotyczy serwisu ciacha.net. Celem kampanii jestzainteresowanie Internautów kobiecym serwisem sportowym, w którymznajduje się szereg interesujących informacji dotyczącychprzystojnych sportowców. Kreacja umiejscowiona na plakatach formatuA3 przedstawia młodego mężczyznę bez koszulki i hasło: "Ciacha.net.Najsłodszy serwis sportowy". W serwisie obecni są m.in. apetycznipiłkarze - David Beckham, Cristiano Ronaldo, Luis Figo, tenisiści,a także przykuwający oko męscy przedstawiciele innych dyscyplinsportowych. Portal nie skupia się na informacjach związanych zwynikach sportowych, lecz na wydarzeniach towarzysko-plotkarskich.Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku od 15 do 30 lat.Kompania ruszyła 1 lutego i potrwa do 29 lutego.
W kampanii wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY obejmującąnajbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centrarozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskichłazienkach w największych polskich miastach.

ciacha



Serwis pobandzie.pl
Ostatni kampania wizerunkowa dotyczy serwisu pobandie.pl. Kreacjareklamowa opiera się na haśle "Też czasem jeździsz po bandzie?Sport bez cenzury". Kampania wizerunkowa portalu skierowana jest domężczyzn w wieku od 15 do 30 lat. W serwisie można przeczytaćinformacje dotyczące biustu tenisistki Marty Domachowskiej,T-shirtu z nagą Victorią Beckham, czy o rozbieranej sesjizdjęciowej florecistki Sylwii Gruchały w magazynie CKM. Serwisprezentuje sporo atrakcyjnych partnerek bardzo znanych sportowców -ich żon, narzeczonych lub kochanek. W komunikacji wykorzystano siećnośników PIA TRENDY z plakatem formatu A3. Sieć ta obejmujenajbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centrarozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskichłazienkach w największych polskich miastach. Grupą docelowąkampanii są mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat interesujący siębieżącymi wydarzeniami sportowymi dotyczącymi: piłki nożnej,siatkówki, koszykówki, formuły 1, skoków narciarskich, biatlonu,narciarstwa alpejskiego, narciarstwa klasycznego, żużlu, piłkiręcznej, hokeja, tenisa, boksu, lekkoatletyki, kolarstwa, pływaniai rugby. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 29lutego.

Dołącz do dyskusji: Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl