SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Kuropatwa szefową strategii w Havas Media Group

Alicja Cybulska, dotychczasowa chief strategy officer w Havas Media Group od stycznia obejmie stanowisko south east & north asia chief strategy officer w strukturach Havas na rynku Azji. Na jej miejsce w Havas Media Group awansowała Anna Kuropatwa, obejmując stanowisko head of strategy.

Anna Kuropatwa Anna Kuropatwa

Alicja Cybulska związana zawodowo z Havas Media Group od blisko 20 lat, (od 2009 r. wiceprezes zarządu Havas Media) od stycznia obejmie stanowisko South East & North Asia chief strategy officer z siedzibą w Singapurze. Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji na 10 rynkach Azji Południowo-Wschodniej i Północnej, na których obecny jest Havas.

Jej zadaniem na nowym stanowisku będzie zbudowanie silnego zespołu strategicznego w tym regionie, wdrożenie wiedzy – w tym metodologii MX, prowadzenie regionalnych przetargów i obsługa największych klientów.

Anna Kuropatwa szefową strategii w Havas Media Group

Jej miejsce w Havas Media Group zajmie Anna Kuropatwa, która obejmie stanowisko head of strategy. Odpowiada za tworzenie strategii dla największych marek w tym JDE, Carrefour, Red Bull, CD Project Red, Perfetti Van Melle, Hasco Lek etc.

Jest socjologiem z 16-letnim doświadczeniem w mediach o bardzo szerokim spektrum doświadczenia – badawczym, ekonometrycznym i strategicznym. W 2019 r. metodologia badawcza analizy semantycznej influencerów jej autorstwa zdobyła nagrodę European IAB Research Award w kategorii Media Effectiveness. To dotychczas jedyna taka nagroda wśród agencji mediowych działających na polskim rynku.

Anna Kuropatwa jest autorką całego wachlarza narzędzi badawczych wykorzystywanych przez klientów Havas Media Group, w tym Naviscope, Constellation czy Koronabus. Obecnie reprezentuje agencję w nowym, ekskluzywnym programie liderskim branży Marketing Masterminds organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska, jest również członkinią Komitetu Metodologicznego Klubu Mediowego, który ma za zadanie wypracowanie nowych standardów badań mediów. Jurorka branżowych konkursów Effie oraz Festival of Media Awards.

Alicja Cybulska to ekspertka z blisko 25-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Jest specjalistką rynku mediów w zakresie insightów konsumenckich, tłumaczących ludzkie emocje, motywacje i zachowania na potrzeby komunikacyjne.

Dołącz do dyskusji: Anna Kuropatwa szefową strategii w Havas Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl