SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank BGŻ BNP Paribas klientem agencji Green Parrot

Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. Dotyczy ona aktywności banku w mediach społecznościowych.

Agencja Green Parrot odpowiada za kompleksową koncepcję komunikacji dla Konta Optymalnego w Banku BGŻ BNP Paribas (z opcją mobilnych płatności zbliżeniowych w ramach aplikacji GOMobile) w social media, która została wdrożona m.in. na Facebooku, LinkedIn oraz YouTube. W ramach współpracy agencja jest także odpowiedzialna za działania z influencerami.

Kampania „Kura znoszące złote” to pierwsza wspólna realizacja BGŻ BNP Paribas oraz Green Parrot. Kura będąca bohaterem kampanii symbolizuje korzyści, jakie przygotował bank dla klientów w ramach wspomnianego konta. W promocji Konta Optymalnego za każdą płatność mobilną i przelew mobilny GoMobile otrzymuje się złotówkę zwrotu. Łącznie można dostać do 25 zł zwrotów miesięcznie, co w skali roku daje do 300 zł. Oferta jest skierowana do nowych użytkowników, którzy założą konto w banku BGŻ BNP Paribas do 29 grudnia br.

Współpracę Green Parrot z BGŻ BNP Paribas rozpoczęto w efekcie przetargu. Firmy nie zdradzają jego szczegółów, podobnie nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W połowie listopada bank BGŻ BNP Paribas w kampanii reklamowej promował kredyt gotówkowy. Bank znajduje się w czołówce banków inwestujących najwięcej na reklamy w tradycyjnych mediach. W pierwszych trzech kwartałach br. był jednym z nielicznych, który zwiększył w skali roku wydatki reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ BNP Paribas klientem agencji Green Parrot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl