Bank Millennium reklamuje Dobre Konto. Chce zdobyć 200 tys. nowych klientów
18 lutego rusza kampania reklamowa Dobrego Konta w Banku Millennium. Akcję – obejmującą telewizję, radio, prasę i internet – przygotowały firmy Mather Communications i Initiative Warszawa.
Kampania reklamowa Dobrego Konta, które wprowadził właśnie do swojej oferty Bank Millennium (więcej o tym koncie), podkreśla, że posiadacze takiego rachunku będą otrzymywać 3 proc. zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą. Należy jedynie wpłacać na konto co najmniej 1 tys. zł miesięcznie.
- Bank Millennium liczy, że dzięki nowej ofercie konta osobistego pozyska 200 tys. klientów detalicznych do końca tego roku, poinformował prezes Bogusław Kott.
W kampanii będą wykorzystywane dwa spoty telewizyjne. Natomiast kreacje outdoorowe będą nawiązywać do lokalizacji, w których pojawią się te reklamy, np. w pobliżu stacji benzynowych. Oprócz telewizji, radia, prasy i internetu akcja obejmie supermarkety (stanowiska informacyjne) oraz oddziały Banku Millennium (plakaty, ulotki i naklejki).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Bank Millennium reklamuje Dobre Konto. Chce zdobyć 200 tys. nowych klientów
http://dobre-pozyczki.blogspot.com
---
http://www.dobrekonto.pl/