Bartłomiej Danek: z Microsoftu do home.pl
Bartłomiej Danek objął w home.pl nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży home.pl.
Danek Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl. Jednocześnie objął kierownictwo nad działem marketingu i sprzedaży, w skład którego (w wyniku konsolidacji) wejdą dział marketingu i dział rozwoju biznesu. Odświeżona jednostka będzie odpowiadać w home.pl za kompleksowe działania komunikacyjne oraz sprzedażowe.
Przez ostatnie siedem lat Danek był związany z firmą Microsoft. W tym czasie pełnił funkcję rzecznika prasowego (więcej na ten temat), odpowiadał za produkty z grupy Information Workers (m.in. Office, Exchange, Sharepoint), a ostatnio zajmował stanowisko public sector managera. Wcześniej pracował w instytucjach rządowych na stanowiskach dyrektorskich w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Karierę rozpoczął rozwijając firmę WebService, jako wiceprezes i współwłaściciel.
Danek jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University. Pełni również funkcję eksperta w Centrum im. Adama Smitha.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Danek: z Microsoftu do home.pl