SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Dyliński: z Leo Burnett do Grupy IKEA

Bartłomiej Dyliński objął stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w dziale marketingu IKEA w Polsce. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych McCann Erickson, JWT, Scholz & Friends i Leo Burnett oraz w Grupie Żywiec.

Jako kierownik ds. komunikacji zewnętrznej IKEA w Polsce Bartłomiej Dyliński będzie zajmował się działaniami reklamowymi tej marki we wszystkich kanałach komunikacji. Poprzednio pełnił funkcję group account directora w agencji reklamowej Leo Burnett. Wcześniej pracował w agencjach Zoom Advertising, McCann Erickson, JWT i Scholz & Friends oraz w Grupie Żywiec (jako senior brand manager marki Żywiec).

W dziale marketingu IKEA Dyliński zastąpił Joannę Religę, która kilka miesięcy temu objęła stanowisko IKEA family managera.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Dyliński: z Leo Burnett do Grupy IKEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl