Big Picture projektowo dla marki Durex
Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii "Durex Intense".
Big Picture w ramach projektowej współpracy, nawiązanej na czas kampanii, jest odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.
Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.
"Durex Intense" na Walentynki
Kampanią "Durex Intense" marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy
z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.
Kampania "Durex Intense" to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku. To już kolejny projekt, jaki marka realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja prowadziła działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.
Dołącz do dyskusji: Big Picture projektowo dla marki Durex