SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej

W styczniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie”. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost, w dól poszła natomiast sprzedaż obu jego konkurentów.

Średnia sprzedaż ogółem „Chwili dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w styczniu br. 323 923 tys. egz. i była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż spadła o 28 proc. do 228 086 egz.

Najwięcej stracił jednak znajdujący się na miejscu trzecim tygodnik „Naj”, którego sprzedaż ogółem w pierwszym miesiącu br. wyniosła 146 430 egz., czyli aż o 32 proc. mniej niż w styczniu 2009 roku.

styczeń
  2010 2009
ZKDP Sprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie   323 923 306 492
Pani Domu   228 086 315 359
Naj   146 430 216 236


Porównując dane miesiąc do miesiąca widać, że także w tym przypadku w górę poszła jedynie sprzedaż „Chwili dla Ciebie”.

  2010 2009
  styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie   323 923 305 732
Pani Domu   228 086 234 303
Naj   146 430 158 405


 

Dołącz do dyskusji: „Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl