SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Click House stawia na performance marketing i wsparcie e-commerce

Agencja Click House wydziela w swojej strukturze nową spółkę - GoldenAd, zajmującą się performance marketingiem. To pierwszy etap przygotowań do stworzenia Grupy Click House.

Obecnie Click House oferuje realizowanie projektów w obszarze mobile i buzz marketingu, organizowanie i obsługę konkursów i loterii oraz przygotowywanie systemów bazodanowych, aplikacji i serwisów www. Bardzo istotnym elementem działalności biznesowej agencji są kampanie reklamowe rozliczane za efekt, czyli performance marketingowe. Właśnie z powodu rozwoju działalności w tym zakresie firma postanowiła wydzielić w swojej strukturze nową spółkę, GoldenAd, która skoncentruje się wyłącznie na obsłudze kampanii rozliczanych i prowadzonych w modelu efektywnościowym. Będzie nią kierował Paweł Sypczuk. Z kolei agencja Click House docelowo będzie rozwijała się w kierunku e-commerce sales support.

- Nowa spółka jest już właściwie gotowa do startu, dopinamy ostatnie kwestie prawne., dlatego powinna wystartować w ciągu najbliższych trzech tygodni Natomiast zespół i struktury sprzedaży są już gotowe - opisuje Paweł Sypczuk. - Podobnie rzecz się ma z systemem trackingowym, który przeszedł właśnie finalne testy. Cały czas rozmawiamy też z dużymi wydawcami i podpisujemy kolejne umowy - dodaje.

W perspektywie kilkunastu najbliższych miesięcy Click House zamierza uruchomić kolejną spółkę działającą w obszarze reklamy internetowej i zbudować tym samym własną grupę kapitałową.

Dołącz do dyskusji: Click House stawia na performance marketing i wsparcie e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl