Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu podkreślająca, że tylko jego abonenci będą mieć darmowy dostęp do transmisji z mistrzostw świata siatkarzy. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, PHD Media Direction i Carat Polska.
Kampania reklamowa podkreśla, że cztery kanały Polsat Volleyball z pełnymi transmisjami siatkarskich mistrzostw świata (które od 30 sierpnia do 21 września będą rozgrywane w Polsce) są dostępne dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu bez dodatkowych opłat. W reklamach atrakcyjność tych transmisji pokazują rozentuzjazmowani kibice.
Przypomnijmy, że dysponująca prawami telewizyjnymi i marketingowymi do tego turnieju Telewizja Polsat zdecydowała, że mecze nie będą pokazywane w otwartym Polsacie, tłumacząc to problemami ze znalezieniem sponsorów i niewielkim wsparciem ze strony instytucji państwowych (przeczytaj o tym więcej).
Kanały Polsat Volleyball w ramach porozumień będą też oferowane przez innych operatorów płatnej telewizji, m.in. Netię, Vectrę, Ineę, UPC Polska i Multimedia Polska, przy czym za dodatkową opłatą wynoszącą zazwyczaj 99,90 zł (więcej na ten temat).
Na koniec marca br. Cyfrowy Polsat miał 3,53 mln abonentów (zobacz szczegóły).
Akcja reklamująca transmisje mistrzostw jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP 1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne TVN i Polsatu), radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka, Eska, Złote Przeboje) oraz internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Ipla, strony z sieci Amnet i Netshare).
Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Grey Group, reżyserią - Mariusz Palej, a produkcją - dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)