DougFaberFamily dla Trascodent
DougFaberFamily realizuje pierwszą kampanię preparatu do walki zparadontozą - Trascodent (PF Jelfa SA).
To pierwsza kampania dla Trascodentu, który jest nowym produktemw portfolio Jelfy (od 2006 roku). Celem kampanii jest budowanieznajomości tego preparatu wśród osób zmagających się z chorobamiprzyzębia.
Kampania będzie widoczna w wąsko profilowanych magazynachhobbystycznych, które mają bardzo lojalnych czytelników,stanowiących grupę potencjalnych użytkowników Trascodentu. Tematemkampanii jest konkurs pod hasłem "Foto - Konkurs na zdrowychzasadach", oparty na przesłaniu: "to miejsce mi się uśmiecha".Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone zgodnie z tematyką danegopisma, np. kosiarka w "Działkowcu", lornetka w "Łowcy Polskim", aechosonda w "Wiadomościach Wędkarskich".
"Kampania dla Trascodentu świadczy o rosnącej aktywnościmarketingowej naszego Klienta i podkreśla też jego silnekompetencje w kategorii leków stomatologicznych." - mówi MonikaMielczarczyk, Client Service Director DFF.
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily dla Trascodent