Drażetki Tic-Tac z bohaterami z „The Simpsons” wsparte reklamami (wideo)
Firma Ferrero wprowadziła na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac the Simpsons - limitowaną wersję drażetek inspirowaną postaciami z kultowej kreskówki „The Simpsons”. Ich debiut wspera kampania przygotowana przez agencje MullenLowe Warsaw, VML i Vizeum.
Nowe pastylki Tic Tac dostępne będą w trzech smakach, które mają odzwierciedlać cechy charakterystyczne bohaterów kultowego serialu: Bubble Gum Flavor (Bart), Blueberry Flavor (Marge) i Donut Flavor (Homer). Drażetki Tic Tac the Simpsons dostępne są w opakowaniach 18 g, 49 g oraz 98 g.
Nową odsłonę drażetek Tic Tac wspiera kampania w telewizji i internecie (m.in. w social media), kinach oraz punktach sprzedaży.
Za strategię, planowanie z zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. Adaptacją spotu i materiałów POS zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, natomiast kreację digital oraz komunikację w mediach społecznościowych przygotowała agencja VML.
Dołącz do dyskusji: Drażetki Tic-Tac z bohaterami z „The Simpsons” wsparte reklamami (wideo)