SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższe reklamy w rozgłośniach Grupy RMF, w RMF FM o 4,6 proc.

W wiosennym cenniku reklamowym RMF FM stawki są wyższe średnio o 4,6 proc. niż obecnie, w RMF Maxxx - o 2,3 proc., a w RMF Classic - o 2,1 proc. W konsekwencji drożeją też reklamy w pakietach RMF 3D, RMF na Maxxxa i RMF z Klasą.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

W nowym cenniku reklamowym RMF FM najwięcej kosztuje emisja spotu od środy do piątku w godz. 8-10 - 26 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Natomiast średnia cena spotu wynosi 7 567 zł.

W sieci RMF Maxxx i RMF Classic najdroższa jest emisja reklamy w godz. 7-9 w środę, czwartek lub piątek - w pierwszej kosztuje 4,34 tys. zł, a w drugiej - 1,93 tys. zł.

W efekcie podwyżek cen reklam w poszczególnych stacjach i sieciach w górę idą cenniki pakietów - w RMF 3D o 3,7 proc., w RMF na Maxxxa - o 3,9 proc., a w RMF z Klasą - o 4,1 proc. W RMF 3D średni koszt CPP w paśmie 6-20 - dla grupy docelowej 16-49 lat - będzie wynosić 1 826 zł.

Grupa RMF uzasadnia podwyżki bardzo dobrymi wynikami słuchalności swoich rozgłośni. - Prognozy dotyczące wzrostu gospodarczego pozwalają patrzeć optymistycznie na rok 2015. Już dzisiaj widzimy ożywienie wśród naszych reklamodawców, którzy podkreślają wysoką skuteczność w komunikacji reklamowej anten stacji Grupy RMF. Końcówka roku była dla nas bardzo dobra pod względem słuchalności - wylicza Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Nowy cennik będzie obowiązywać od 02 marca do 28 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w rozgłośniach Grupy RMF, w RMF FM o 4,6 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl