Siedem polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018
Holmes Report ogłosił listę kampanii i agencji, które zawalczą o wyróżnienia Sabre Awards 2018. Z Polski wyróżniono dwa projekty autorstwa dfusion communication i FleishmanHillard oraz po jednym Idea Banku, Hill+Knowlton Strategies i Walk PR.
Kampanie "Mamo pić!" (Coca-Cola Poland Services i Hill+Knowlton Strategies Poland), #dotknijemocji (Canon Poland wspólnie z agencją dfusion communication) oraz "Jestem firmą" (Idea Bank) powalczą o nagrody w kategorii The Baltic.
W kategorii Technology Hardware do nagrody nominowano projekt "Surface AntyLuwr" autorstwa Microsoft Poland i dfusion communication.
W kategorii Special Event o nagrodę powalczy projekt FleishmanHillard Warsaw za "5. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej" w ramach projektu "Nadzieja na Mundial". Ta sama agencja ma szansę na nagrodę w kategorii Multi-Country Programe, za kampanię promocyjno-edukacyjną "Soki i musy - witaminy w SMART formie" organizowana przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).
Agencja Walk PR ma szansę na nagrodę w kategorii Travel and Tourism, za projekt #podajdalej dla Traficar.
Nominowane projekty wybrano spośród 2,5 tysiąca zgłoszeń. Laureatów poznamy 23 maja w Amsterdamie.
Dołącz do dyskusji: Siedem polskich kampanii nominowanych do EMEA Sabre Awards 2018