SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ex-tra zmiana” nowym programem Agaty Młynarskiej w TVN Style

W październiku 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Ex-tra zmiana”, który będzie przedstawiać metamorfozy kobiet po rozwodach. Projekt poprowadzi Agata Młynarska, która nie dawno została twarzą lifestylowej stacji.

Formuła programu będzie polegać na tym, że Agata Młynarska będzie pomagać kobietom, które przeszły rozwód i potrzebują zmian w życiu. Metamorfoza będzie dotyczyć nie tylko wyglądu bohaterek, ale i też wnętrz w domach kobiet.

Z naszych informacji wynika, że zdjęcia do „Ex-tra zmiany” jeszcze się nie zaczęły. Premiera programu w TVN Style odbędzie się w październiku tego roku.

Agata Młynarska twarzą TVN Style

Jak już informowaliśmy pod koniec zeszłego miesiąca, Agata Młynarska w wyniku połączenia TVN i Discovery zostanie twarzą i gwiazdą TVN Style, wesprze także nowe projekty programowe i biznesowe.

Młynarska od września 2016 roku do czerwca 2018 roku była dyrektor rozwoju kanału TLC (pochodzi on z portfolio Discovery). Dziennikarka i prezenterka w latach 2013-2016 była związana z Telewizją Polską, gdzie współtworzyła i prowadziła program „Świat się kręci”.

Od 2006 do 2013 roku pracowała w Telewizji Polsat, była tam szefową zespołu nowych projektów oraz prowadziła programy w Polsacie i Polsat Cafe, a także koncerty i imprezy plenerowe. Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Telewizją Polską. Pracowała też jako redaktor naczelna magazynu „Skarb” dystrybuowanego w sieci drogerii Rossmann.

Przypomnijmy, że w wyniku integracji w kierowanym przez wiceprezesa TVN i Discovery Edwarda Miszczaka obszarze programowym wyodrębniono nowe jednostki, w tym jednostkę Lifestyle (TVN Style, TLC, Food Network, Travel Channel, HGTV i Discovery Life). Kieruje nią Małgorzata Łupina (zastępca dyrektora programowego TVN), która zarządza kanałami lifestylowymi wspólnie z Bartłomiejem Główczyńskim, który od 2013 roku jest szefem kanałów lifestylowych w Discovery.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN Style w rynku w maju 2018 roku wyniósł 0,67 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ex-tra zmiana” nowym programem Agaty Młynarskiej w TVN Style

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oko
Ziew
0 0
odpowiedź
User
conf
dalej będzie chodzić chodzić po Polskich plażach i sprawdzać czy jej zwykli ludzie brzydko pachną ? : )
0 0
odpowiedź
User
ona
Będę oglądać. Powodzenia Agata.
0 0
odpowiedź