Facebook Watch ma 75 mln widzów dziennie
Trzy miesiące po globalnej premierze, serwis Facebook Watch z treściami wideo ogląda codziennie 75 mln widzów na całym świecie - podał Facebook. Miesięcznie liczba widzów oscyluje wokół 400 milionów.
Facebook Watch to platforma z oryginalnymi treściami wideo od zewnętrznych wydawców i producentów, m.in. National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera. Projekt ruszył w sierpniu ubiegłego roku, na początek tylko na terenie USA. W kolejnych miesiącach oferta powiększała się o kolejnych partnerów - ABC News, CNN, Fox News Channel oraz Univision.
Pod koniec sierpnia tego roku Facebook Watch udostępniono użytkownikom na całym świecie.
Globalna oglądalność Facebook Watch
Facebook pochwalił się pierwszymi statystykami po pierwszym kwartale od globalnego launchu Watcha. Wynika z nich, że każdego dnia serwis przyciąga na całym świecie 75 milionów użytkowników, w skali miesiąca zaś ok. 400 milionów. Średni dzienny czas korzystania z platformy to ok. 20 minut.
Facebook zapowiedział również wprowadzenie reklam w Facebook Watch na wszystkie rynki. Dziś pre-rolle są emitowane tylko w pięciu krajach.
Facebook Watch oferuje wideo o tematyce rozrywkowej, sportowej czy newsowej. Każdy może dostosować interfejs do swoich preferencji (w sekcji lista Obserwowane programy). Platforma oferuje też zakładkę do przechowywania klipów do obejrzenia na później.
Dołącz do dyskusji: Facebook Watch ma 75 mln widzów dziennie