FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”
Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Czyste szaleństwo”, która wspiera emisję trzeciego sezonu serialu „The Walking Dead”. Działania obejmują głównie internet, a także telewizję i prasę.
W ramach kampanii w portalu Pudelek powstała specjalna strona mrocznastrona.pudelek.pl. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o serialu, galerie oraz materiały wideo. Ponadto na portalu fotka.pl, przygotowano angażujący format reklamowy przypominający o istniejącym profilu zombie. Serial promowany jest też na stronach w sieci .FOX (dot FOX), oraz w serwisach NK.pl, filmweb.pl, Onet.pl oraz w YouTube. Prowadzone są również działania SEM w ramach Google.
Kampania obejmuje także telewizję (FOX, FOX Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, TVP1) i prasę („Wprost”, „Teleprogramy”, „Telemagazyn”, „Aktivist”, „Maxim”, pisma branżowe).
Kreacje przygotowały agencje Brainshake i Orbita we współpracy z działem marketingu FOX International Channels Poland, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.
Trzeci sezon „The Walking Dead” emitowany będzie na antenie FOX-a we wtorki o godz. 22.00 począwszy od 16 października br. Opowiada on historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie.
Dołącz do dyskusji: FOX promuje trzeci sezon „The Walking Dead”