GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy kurierskiej GLS. Akcja, przygotowana przez Just i Media Concept, jest prowadzona w telewizji, internecie i prasie.
Spot pokazuje wzruszające emocje, które zapewniają różnym osobom przesyłki dostarczone przez GLS. Reklama kończy się hasłem głównym firmy: „Kurier z przesłaniem”.
Kampania reklamowa jest prowadzona od 12 lutego. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne), internet (Player.pl, Ipla, WP.pl, TVP.pl, Onet, Gazeta.pl) oraz prasę (magazyny branżowe).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)
przepraszam to podaj adres pod ktorym kurier bedzie mogl cie zastac miedzy 8 a 16 tak samo jak i ty pracujesz to i paczkomaty nie beda potrzebne bo co niektorzy ludzie zamawiaja i mysla ze kurier przyjedzie o 18-19. Kazdy kurier jest takim samym pracujacym człowiekiem jak inni ludzie ktorzy maja swoj dom i rodzine. Dopisywanie na paczce "prosze o dostawe po 18.30" jest dla nich smieszne to tak samo jak my bysmy pracowali od godz 6-20 czy jest to realne????