Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)
Połączone serwisy Wirtualnej Polski i Grupy o2 (bez Dobreprogramy.pl) miały w marcu br. mniej użytkowników, ale więcej odsłon od stron Onetu i RASP. Witryny Google zanotowały kolejny rekordowy zasięg, zbliżając się do poziomu 20 mln użytkowników.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w marcu br. strony Google odwiedziło 19,83 mln polskich internautów. To o 180,1 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i aż o 2,6 mln więcej niż w marcu ub.r.
Facebook zyskał w skali miesiąca 92,3 tys. polskich użytkowników, a w skali roku - 2,4 mln, natomiast YouTube - przez miesiąc 8,3 tys., a przez rok - 2,05 mln.
Wśród polskich wydawców największy zasięg ma Grupa Allegro - GG, której strony odwiedziło w marcu 16,07 mln internautów, o 380,1 tys. więcej niż w lutym (przed rokiem strony Allegro i GG były jeszcze klasyfikowane osobno).
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku
W marcu po raz pierwszy zostały scalone wyniki stron Wirtualnej Polski i Grupy o2, do których nie doliczono jednak na razie danych serwisu Dobreprogramy.pl (więcej na ten temat). Wspólnie zanotowały one 14,68 mln użytkowników, o 1,72 mln więcej niż Wirtualna Polska w lutym br. (jeszcze ze stronami Orange.pl i Neostrada.pl, usuniętymi teraz z tego węzła). Nie udało im się jednak wyprzedzić pod względem zasięgu stron Onetu i Ringier Axel Springer Polska, które miały w marcu o 426 tys. użytkowników więcej.
Wśród stron objętych audytem-site centric trzy czołowe miejsca zajmują Allegro i GG, Onet i RASP oraz Grupa WP.
Grupa Gazeta.pl w skali miesiąca zyskała 92,5 tys. użytkowników, a w skali roku - 530 tys., natomiast Grupa Interia.pl - odpowiednio 347,6 tys. i 627 tys.
Strony Polskapresse i Mediów Regionalnych przed rokiem były jeszcze klasyfikowane osobno, tak samo jak witryny Muratora i Time.
Serwisy TVN zyskały w skali roku 900 tys. użytkowników i awansowały do pierwszej dziesiątki.
Adres Google.pl odwiedziło 278,1 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej i aż 2,66 mln więcej niż rok wcześniej, a Google.com - odpowiednio 296 tys. i 2,39 mln więcej.
Domeny Facebook.com i YouTube.com zanotowały identyczne zmiany jak całe te serwisy (patrz wyżej).
Onet.pl zyskał w skali roku 1,17 mln użytkowników, Allegro.pl - 1,84 mln, a WP.pl - 1,09 mln. Za to NK.pl straciła 1,92 mln użytkowników.
Pozostałe wyniki na drugiej podstronie
1 2
Dołącz do dyskusji: Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)