'Hellmann's - pysznie inspiruje na zimno i na gorąco'
Z początkiem września ruszyła nowa kampania majonezów "Hellmann's - pysznie inspiruje na zimno i na gorąco". Proponowane w reklamach przepisy mają pokazać nowe, ciekawe pomysły na potrawy z dodatkiem majonezu.
W kolejnych odsłonach spotów telewizyjnych i reklam prasowych zostaną przedstawione receptury na dania z majonezem Hellmann's. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe wykreowane przez Gruppa66Ogilvy stanowią autorską kontynuację kampanii rozpoczętej przez Ogilvy Brasil i Ogilvy New York. Ponadto na potrzeby kampanii został lokalnie stworzony visual materiałów do punktów sprzedaży.
Od strony klienta za kampanię odpowiada; Kaśka Branny, Vice President Brand Development Spreads & Cooking Category & Dressings CEE; Anna Noel, Brand Development Director CEE Dressings, Aneta Stępień Brand Development Manager CEE Dressings.
Za obsługę klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director w Gruppa66 Ogilvy, w składzie Ania Bastek, Account Supervisor; Katarzyna Gieżyńska, Account Executive.
Kreację przygotował zespół pod kierownictwem Deputy Creative Director'a Irka Brody w składzie: Agnieszka Sujka, Art. Director; Izabela Sroka, Junior Art. Director; Adam Rodak, Junior Copywriter.
Dom mediowy: PHD Poland.
Dołącz do dyskusji: 'Hellmann's - pysznie inspiruje na zimno i na gorąco'