IKEA zaprasza do kupowania na żywo na Facebooku
IKEA przygotowała serię wydarzeń na Facebooku " Zakupy Na Żywo", podczas których można będzie skorzystać z promocyjnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.
"Zakupy Na Żywo" to nowy format od IKEA, którego celem jest pokazanie pasjonatom aranżacji wnętrz artykułów ułatwiających życie w domu oraz prostych, sprytnych rozwiązań zmieniających pomieszczenie tak, aby jak najlepiej odpowiadało na potrzeby domowników.
Odcinki, trwające ok. 45 minut, będą nadawane ze studia IKEA w poniedziałki i w czwartki w godzinach wieczornych. Każdy epizod to inny motyw przewodni. Pierwszy odcinek został wyemitowany 8 kwietnia.
Prowadzącym Cezary Stacewicz
Transmisję poprowadzi twórca wideo Cezary Stacewicz, a na pytania widzów odpowiadać będzie ekspert IKEA - Karol Kondrot, kierownik działu sprzedaży w IKEA Group.
Za produkcję oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, a za komunikację PR akcji odpowiada agencja Garden od Words.
Informacje na temat kolejnych odcinków zamieszczane będą na profilu IKEA na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: IKEA zaprasza do kupowania na żywo na Facebooku