Intermaché reklamuje 'Urodzinową Kumulację'
Startuje promocja "Urodzinowa Kumulacja w Intermaché". Akcjęwspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, punktach sprzedaży ina outdoorze.
W ramach rozpoczętej właśnie "Urodzinowej Kumulacji wIntermaché" przy zakupie za minimum 40 zł otrzymuje się w tychsklepach zdrapkę, dzięki której może wygrać bon towarowy o wartości20 zł lub wziąć udział w loterii o nagrodę główną, czyli bony owartości 1 200 zł. Ponadto w każdym z trzech tygodni trwania tejakcji obowiązuje inna promocja cenowa: w pierwszym tygodniu na 12najczęściej kupowanych produktów, w drugim - na 12 marek własnych,a w trzecim - na 12 zestawów produktowych. Akcja jest organizowanaz okazji 12-lecia działania sieci Intermaché.
Promocję wspierają kampania reklamowa utrzymana wcharakterystycznej dla marki konwencji "muszkieterowej". Akcjaobejmuje wybrane stacje telewizyjne i radiowe, billboardach orazgazetki handlowe i materiały POS. Animację do spotu telewizyjnegoprzygotowało studio Alien FX , a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Intermaché reklamuje 'Urodzinową Kumulację'