Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji
Agencja Opus B przygotowała dla firmy Royal Canin, producenta karmy dla psów i kotów kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.
Agencja Opus B we współpracy z Royal Canin przygotowała szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dla właścicieli kotów dotyczącą wskazań, przebiegu i rezultatów zabiegu sterylizacji kotów, w tym doboru specjalistycznej karmy. W reklamach zwrócono uwagę na wpływ zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia.
Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C.
Agencja Opus B przygotowała strategię i koncepcję kampanii, w tym projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii na portalach horyzontalnych i na Facebooku oraz dedykowany landing page.
Kampania potrwa do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji