Kalambury reklamują, że „kaszel minie po Flegaminie” (wideo)
W telewizji, prasie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa preparatu na kaszel Flegamina produkowanego przez przedsiębiorstwo Teva. Akcję przygotowały firmy Nano, FilmIt, Badi Badi FX Studio i Media Concept.
Kampania Flegaminy pokazuje wielopokoleniową rodzinę, która w jesienne, deszczowe popołudnie gra w kalambury. Taki przekaz informuje, że promowany preparat skutecznie zwalcza kaszel, rozrzedzając gęstą wydzielinę w płucach oraz pomagając w odkrzsztuszaniu i oczyszczaniu oskrzeli.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych), prasę oraz punkty sprzedaży. Koncepcję kreatywną kampanii - zaplanowanej na cały okres jesienno-zimowy - przygotowała agencja Nano, spoty telewizyjne wyprodukowały firmy FilmIt i Badi Badi FX Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Kalambury reklamują, że „kaszel minie po Flegaminie” (wideo)