Kinetyczne domino w spocie wizerunkowym TVN (wideo)
Wiosenną ramówkę telewizja TVN promuje spotem wizerunkowym, w którym tym razem pokazano tzw. kinetyczne domino. Przy tworzeniu filmu stacja współpracowała ze studentami Politechniki Warszawskiej.
Pokazany w spocie mechanizm wprawia w ruch jadąc na rowerze Kuba Wojewódzki, a siła wytworzona przez niego napędza kolejne części misternej konstrukcji. Wszystko odbywa się na zasadzie domina – jeden element oddziałuje na kolejny, tamten na następny itd... Na koniec minutowego spotu litery w ogromnym logo TVN wypełniają się pomarańczowymi piłeczkami.
Przy każdym segmencie mechanizmu zwanego też maszyną Rube Goldberga, można zobaczyć gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN. Poza Kubą w filmie występują Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Tłem muzycznym spotu jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend.
- Jak zwykle chodziło nam o zrobienie czegoś nowego, świeżego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl o wiosennym spocie Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN. - Film utrzymany jest w klimacie miejskim, industrialnym, dzieje się w nim tak dużo, że widz przy każdej emisji może odkrywać nowe elementy. Musieliśmy bowiem aż osiem segmentów zmieścić w minutę. Komunikacja w spocie kierowana jest głównie do osób z dużych miast, w wieku 25-35 lat, ale każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Można powiedzieć, że jest uniwersalny - dodaje Przyszlak.
Na planie wiosennego spotu TVN - GALERIA (30 ZDJĘĆ)
Prace nad filmem stacja zaczęła w listopadzie ub.r. zapraszając do współpracy studentów i absolwentów z kół naukowych Politechniki Warszawskiej, którzy przedstawili kilka projektów. Po wyborze najlepszego z nich, studenci rozpoczęli konstruowanie we własnych warsztatach poszczególnych elementów mechanizmu. Całą scenografię zaczęto budować na planie pod koniec grudnia, a zdjęcia do właściwego spotu trwały przed dwa dni w styczniu. Poza głównym spotem nagrano też oddzielne autopromocyjne filmiki dla każdego z formatów.
Za produkcję spotu odpowiadał - tak jak przy poprzednich filmach - dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak.
Dołącz do dyskusji: Kinetyczne domino w spocie wizerunkowym TVN (wideo)