Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk w Carat Polska
Do zespołu domu mediowego Carat Polska (należacego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły cztery nowe osoby: Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk. Wzmocnią m.in. zespoły obsługujące takich klientów, jak Proama, Generali, Reebok, Microsoft i Lego.
Kinga Maliszewska jako senior communications planner dołączyła do zespołu obsługującego Proama i Generali. Przez ostatnie cztery lata związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie realizowała kampanie m.in. dla takich klientów jak Mars&Wrigley, Bayer, Ryanair, Łomża czy Pracuj.pl.
Do zespołu obsługującego markę Reebok dołączył Jacek Chodziński, obejmując stanowisko senior communications plannera. Jacek Chodziński posiada blisko 5-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej które zdobywał w MEC współpracując przy obsłudze takich klientów, jak Nestle, Henkel czy Comarch.
Wojciech Królik dołączył do zespołu zajmującego się obsługą Lego jako junior communications planner. Wcześniej związany był z branżą FMCG. Pracował jako inżynier produkcji zajmując się m.in. usprawnieniami procesów produkcyjnych, wdrażaniem innowacji oraz analizą przyczyn źródłowych pojawiających się problemów.
Aleksiej Pastuszyk przed dołączeniem do Carat Polska pracował w DDC Media, gdzie odpowiedzialny był za analizy rynkowe, planowanie i zakup mediów online. W trakcie swojej kariery miał okazję pracować dla takich klientów jak Pandora, Drogerie Natura, Kaspi Bank czy XL Energy Drink. W Carat Polska będzie odpowiedzialny za wsparcie zespołu w zakresie lokalnych i globalnych działań online dla Microsoft.
Dołącz do dyskusji: Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk w Carat Polska