SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci rzadko korzystają z telewizorów z dostępem do internetu

Konsumenci z krajów zachodnich i USA nadal są przyzwyczajeni do systemu analogowego, natomiast konsumenci na rynkach wschodzących są bardziej otwarci na nowości technologiczne, takie jak na przykład Smart TV - wynika z badania przeprowadzonego w 13 krajach przez GfK.

Na poziomie globalnym 28 proc. widzów uważa, że programy telewizyjne umożliwiające interakcję z odbiorcami są ciekawsze niż programy „standardowe”.

25 proc. badanych twierdzi, że możliwość dyskutowania na bieżąco o oglądanych programach telewizyjnych poprzez media społecznościowe pozytywnie wpływa na odbiór samego programu.

Widzowie w takich krajach jak Chiny, Brazylia i Indie są bardziej skłonni obejrzeć interaktywny program niż widzowie w krajach zachodnich (Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Niemcy).

Ponadto konsumenci ze wszystkich krajów, w których zostało przeprowadzone badanie twierdzą, że funkcja dostępu do internetu nie jest kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie telewizora. Największą rolę odgrywa cena oraz wielkość ekranu. Natomiast konsumenci z krajów zachodnich (26 proc. Brytyjczyków i 29 proc. Amerykanów) przywiązują mniejszą wagę do dostępności internetu w telewizorze, niż konsumenci z rynków wschodzących (61 proc. w Indiach, 64 proc. w Chinach).

Dołącz do dyskusji: Konsumenci rzadko korzystają z telewizorów z dostępem do internetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl