Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego Profil. W akcji występuje ambasador marketingowy banku - youtuber Radosław Kotarski.
Nowy spot Banku Millennium rozgrywa się w oceanarium zwiedzanym przez rodzinę. Radosław Kotarski opisuje, że zbijanie się w ławice zapewnia bezpieczeństwo wszystkim funkcjonującym tak rybom, nawet tym najmniejszym.
Kotarski dodaje, że podobnie działa konto Profit w Banku Millennium: nawet niewielkie kwoty odkładane systematycznie mogą po jakimś okresie zapewnić finansowe bezpieczeństwo. Kampania podkreśla, że w ramach promocji, która potrwa do 13 stycznia, nowe środki w wysokości do 100 tys. zł przez 3 miesiące są oprocentowane na poziomie 2,5 proc. w skali roku.
Radosław Kotarski jest ambasadorem reklamowym Banku Millennium od trzech lat. W poprzednich kampaniach promował Konto 360° i aplikację mobilną.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana głównie w telewizji oraz internecie.
Obsługą marketingową Banku Millennium zajmują się agencja Change Serviceplan (kreacja reklam), dom mediowy Initiative Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar Poland (działania w internecie).
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)