Kto wyprzedza Fakty, Wiadomości i Wydarzenia?
W weekend ruszyła druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji Puls zapowiadającej zmianę godziny nadawania programu informacyjnego stacji - Puls Raport - z godz. 19.30 na 18.30.
Kampania jest kontynuacją prowadzonej od początku miesiąca kampanii teaserowej, w której wykorzystano hasła "Kto wyprzedza wydarzenia?", "Kto wyprzedza fakty?", "Kto wyprzedza wiadomości?". W drugiej fazie kampanii na billboardach pojawiają się twarze znanych telewidzom prezenterów serwisu informacyjnego Puls Raport, wraz z hasłem "Telewizja Puls przyspiesza o godzinę" oraz z informacją o wprowadzonych zmianach godzin nadawania serwisu, przynosząc tym samym odpowiedź na postawione w kampanii teaserowej pytania.
Najnowsza kampania telewizji Puls prowadzona będzie na ulicach Warszawy, Gdańska, Szczecina i Katowic, przy wykorzystaniu kilku formatów siatek wielkoformatowych i billboardów typu "backlight".
Kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Planowanie i zakup mediów stacja przeprowadziła we własnym
zakresie.
Dołącz do dyskusji: Kto wyprzedza Fakty, Wiadomości i Wydarzenia?