Lettly promuje markę Oatly
Agencja influencer marketingu Lettly współpracuje z marką napojów roślinnych Oatly przy nowej kampanii, której celem jest zachęcenie Polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka.
Po stronie Lettly jest koordynacja influencer marketingu, a za kreację odpowiada Oatly.
Kiosk Oatly, zniżki i testy
W ramach kampanii od 4 do 17 listopada przy warszawskiej Elektrowni Powiśle działać będzie Kiosk Oatly, w którym będzie można napić się kawy z napojem owsianym. Aktywację wypromują influencerzy.
Zobacz: Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku
Działania uzupełnią blind testy oraz zniżki na kawę z Oatly w wybranych kawiarniach w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Poznaniu.
Kampania będzie prowadzona głównie w mediach społecznościowych na TikToku i Instagramie, co pozwoli dotrzeć do szerokiego grona konsumentów, którzy chcą zastanowić się nad swoimi codziennymi wyborami i ich wpływem na planetę.
Agencja strategiczna influencer marketingu Lettly będzie odpowiadać za przygotowanie pomysłów, dobór i obsługę influencerów, a także nadzór nad przygotowaniem publikacji.
Dołącz do dyskusji: Lettly promuje markę Oatly