Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home
Ruszyła kampania branded content "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home, concept store'u marki Volkswagen. Na akcję składa się cykl filmów prowadzonych przez prezenterkę Marcelinę Zawadzką. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.
Cykl filmów promuje Volkswagen Home przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie jako koncept przyjazny klientom chcącym kupić auto. W każdym odcinku "Porozmawiajmy o samochodach" goście opowiedzą o swoich preferencjach odnośnie do wyboru auta.
Gośćmi Marceliny Zawadzkiej będą Kasia Bigos, Ula Chincz, Jakub Kuroń i Zbigniew Urbański, zaś w pierwszym odcinku, udostępnionym 30 kwietnia, wystąpił dziennikarz Mateusz Hładki.
Do realizacji odcinków wykorzystano modele Arteon, Touareg, T-Roc, Tiguan oraz Polo GTI. Ostatnią częścią wideo jest zawsze safety tip od marki dla potencjalnego klienta, naprowadzający na łatwiejszy wybór. Kolejne odcinki będą publikowane co miesiąc, na stronie Volkswagen Home.
Jednocześnie wystartowała digitalowa kampania, kierująca do miejsca, w którym można dokonać zapisu na spotkanie w Volkswagen Home, dowiedzieć się o możliwości skorzystania z jazdy próbnej oraz obejrzeć pięć filmów z gwiazdami.
Dołącz do dyskusji: Marcelina Zawadzka prowadzącą show "Porozmawiajmy o samochodach" Volkswagen Home
Znasz założenia kampanii, twierdząc, że przepalony? VW ma dość stabilną sytuację sprzedażową więc działaniami informacyjno-edukacyjnymi mogą nieco ocieplić wizerunek po diesel-gate...