SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MasterPass - nowa metoda płatności od MasterCard (wideo)

Podczas trwających w Barcelonie targów Mobile World Congress (MWC) MasterCard zaprezentował usługę MasterPass, dzięki której klienci korzystający z karty płatniczej lub aktywowanego urządzenia będą mogli dokonywać zakupów za pomocą kliknięcia, stuknięcia lub dotknięcia.

MasterPass to efekt ewolucji usług PayPass Wallet wprowadzonych wiosną 2012 roku i testowanych przez wybranych sprzedawców oraz wydawców.

Pakiet usług MasterPass obejmuje:
- usługi kasowe MasterPass: oferują sprzedawcom jednolitą metodę akceptacji płatności elektronicznej niezależnie od lokalizacji klienta. W przypadku zakupów w sklepie MasterPass będzie obsługiwać technologię NFC, kody QR, tagi i urządzenia mobilne używane w punktach sprzedaży. Podczas zakupów internetowych MasterPass umożliwi klientom realizację płatności bez konieczności wprowadzania szczegółowych informacji o wysyłce i karcie podczas każdej transakcji;
- portfele połączone z usługą MasterPass: umożliwiają bankom, sprzedawcom i partnerom oferowanie własnych portfeli. Klienci mogą przechowywać informacje o swojej karcie kredytowej, książki adresowe oraz inne dane, które są obsługiwane przez instytucję. Portfel jest otwarty, co oznacza, że poza kartami MasterCard klienci mogą używać kart kredytowych, debetowych i kart prepaid innych organizacji;
- dodatkowe usługi MasterPass: wzbogacają proces zakupów przed dokonaniem płatności, w jej trakcie i po dokonaniu płatności. Obejmują one udostępnianie dodatkowych informacji, takich jak saldo konta, komunikaty w czasie rzeczywistym czy programy lojalnościowe.

Grono sprzedawców, wydawców i partnerów współpracujących z MasterCard przy wdrożeniu usługi MasterPass, obejmuje obecnie:
- instytucje finansowe: BBVA Bank, BMO, BNLPOSitivity, BNL d’Italia, BNP Paribas Fortis België, Banco Sabadell, Banca Sella, Commonwealth Bank, Deutsche Bank Italy, EMS, EnterCard, EURO 6000, Fifth Third, Handelsbanken, ICS, Intesa Sanpaolo, Lake Trust Credit Union, ME Bank, NAB, Santander, SEB Kort Bank AB, SIA, Swedbank, TMG Financial Services, UniCredit i Westpac;
- sprzedawców: AHL, American Airlines, Argos, Barnes & Noble, Boots, Grocery Gateway, Harvey Norman, Hikingboots.com, JB Hi-Fi, LogiTRAVEL, Mediamarket Spa Italy, MLB.com, Park Avenue Coffee, Roses Only Group, Runningshoes.com, Vodafone Italy i Wintercheck Factory (dięki współpracy z dostawcami usług i bramkami płatności usługa MasterPass ma być także dostępna u ponad 5900 innych sprzedawców);
- partnerów technologicznych: Adyen, Buckaroo, Cardinal Commerce, Cart32, CO-OP Financial Services, DataCash, ICBA Bancard inc., Merchant Warrior, mFoundry, Moneris, OPENTECH.com, Paycorp Holdings, PSCU, Reply, SIA, The Members Group i Usablenet.

MasterCard informuje, że w pierwszej kolejności z MasterPass będą mogli korzystać klienci w Australii i Kanadzie (pod koniec marca br.), a następnie w USA i Wielkiej Brytanii (odpowiednio wiosną i latem br.). Ponadto dostępność usługi ma w tym roku zostać rozszerzona na inne rynki, m.in. Belgię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Holandię, Singapur, Szwecję i Włochy.

Dołącz do dyskusji: MasterPass - nowa metoda płatności od MasterCard (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
low cost cialis
Hello, tender thanks you looking for information! I repost in Facebook
odpowiedź