McDonald’s: Odkryj tajemnicę The M (wideo)
W internecie ruszyła kampania promująca kanapkę The M w McDonald’s. Akcję – obejmującą przede wszystkim polski serwis internetowy tej sieci – przygotowały firmy Tribal DDB i dom OMD.
W ramach kampanii promującej kanapkę The M w serwisie internetowym mcdonalds.pl uruchomiono poświęcony jej dział. Sekcja ma postać wirtualnego apartamentu, w którym The M ukryła swój sekret. Zadaniem użytkowników jest odnalezienie kombinacji do sejfu, gdzie znajduje się wyjaśnienie tej zagadki.
Zakładkę dotyczącą The M i promujące ją reklamy internetowe przygotowała agencja Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Kampania reklamowa The M obejmuje również telewizję (TVP 1,TVP2, Polstat, TVN) i punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację na potrzeby tych mediów przygotowała agencja DDB Warszawa. Celem wszystkich działań - zaplanowanych do 9 listopada - jest podkreślanie prestiżowego charakteru kanapki The M.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s: Odkryj tajemnicę The M (wideo)