Mniejszy zysk z wyszukiwarek w Chinach
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku działające na chińskim rynku wyszukiwarki internetowe wygenerowały łączny dochód w wysokości 1,37 miliarda juanów (200 mln USD).
To o 10,6 procenta mniej w porównaniu z poprzednim kwartałem, ale jednocześnie o 47,9 procenta więcej wobec analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z danych firmy badawczej Analysys International.
Liderem pod względem wygenerowanych dochodów była w I kwartale wyszukiwarka Baidu, z 59 procentami udziału w rynku.
Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się: Google China (30,6 proc.), Yahoo! China (6,0 proc.), Sogou (0,8 proc.), Zhongso (0,7 proc.), SoSo under Tencent (0,7 proc.) oraz NetEase (0,4 proc.).
źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: Mniejszy zysk z wyszukiwarek w Chinach