Na rynek wchodzi nowa marka odzieży sportowej Gipara Wear
Dostawca wyposażenia klubów fitness IMG wprowadzi na rynek kolekcję odzieży dla fanów sportu - Gipara Wear.
Gipara Wear, to kolekcja ubrań sportowych , zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce przez firmę IMG. Wyróżnikiem odzieży jest brak brak jonów srebra w składzie. Kolekcja bazowa jest już gotowa, sprzedaż ma ruszyć w pierwszym kwartale tego roku.
– Dotychczas pod marką własną Gipara sprzedawaliśmy profesjonalne akcesoria sportowe i sprzęt do ćwiczeń. W 2016 roku sprzedaż akcesoriów była o 150% wyższa niż w roku poprzednim. W najbliższym czasie planujemy wyjście z ofertą na rynki zagraniczne, rozpoczynając równocześnie intensywny rozwój nowej linii biznesowej, jaką jest produkcja odzieży Gipara Wear. Kolekcja bazowa jest już ukończona, nowości są w fazie produkcyjnej – mówi Arkadiusz Paszun, prezes IMG.
Odzież będzie można kupić m.in. w sieci klubów fitness Calypso Fitness - dzięki podpisanemu porozumieniu obu firm.
- Planujemy nieszablonową, ale w naszej ocenie bardzo efektywną strategię sprzedażową. O szczegółach poinformujemy niebawem - komentuje Arkadiusz Paszun.
IMG szacuje, że przychody ze sprzedaży odzieży sportowej pod własną marką wzrosną do 2022 roku prawie czterokrotnie i będą stanowiły istotny segment w całkowitych przychodach spółki.
IMG zajmuje się produkcją akcesoriów, urządzeń fitnessowych oraz odzieży sportowej marki Gipara Fitness. Współpracuje m. in. z Calypso Fitness, Fitness Academy, Platinium Fitness, Smart Gym, Fabryka Formy, Saturn Fitness, Total fitness, Zdrofit, Fit Forma. Jest wyłącznym dystrybutorem marki SportsArt w kraju.
Dołącz do dyskusji: Na rynek wchodzi nowa marka odzieży sportowej Gipara Wear