Stabilne wyniki „Naszego nowego domu” w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,12 mln osób. W porównaniu do siedemnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Dziewiętnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 1 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 22 września) format ogląda średnio 1,12 mln osób. Przekłada się to na 8,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,09 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 września - odcinek tego dnia śledziło 1,23 mln.
Nadawana jesienią ub.r. siedemnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała porównywalną liczbę widzów. Gromadziła średnio 1,13 mln osób przy udziale wynoszącym 8,76 proc. w 4+, 9,10 proc. w 16-49 oraz 8,76 proc. w 16-59.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Stabilne wyniki „Naszego nowego domu” w Polsacie