SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nie ma chętnych na realizację kampanii „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”

Telewizja Polska nie zrealizuje na razie zaplanowanej kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”. Żadna z agencji nie była zainteresowana jej przygotowaniem.

TVP musiała unieważnić prowadzony od połowy kwietnia br. przetarg na realizację zaplanowanych działań, ponieważ w odpowiedzi na niego nie wpłynęła żadna oferta.

Działania miały mieć charakter informacyjno-promocyjny. Wybrana w przetargu firma miała zająć się szeroko pojętą promocją projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP S.A.”. Na kampanię przeznaczono budżet w wysokości blisko 835 tys. zł netto. Zwycięzca przetargu miał pracować dla TVP do października 2019 roku.

TVP rozpoczęła realizację projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA” wiosną 2017 roku. W ciągu trzech lat w ramach tego projektu ponad 800 archiwalnych filmów fabularnych, dokumentalnych, spektakli Teatru Telewizji, programów edukacyjnych i seriali zyska nowe, cyfrowe wersje.

Od połowy marca w TVP1 we wtorki o godz. 20:30 jest emitowany zrekonstruowany cyfrowo serial „Najdłuższej wojny nowoczesnej Europy”.

 

 

Dołącz do dyskusji: Nie ma chętnych na realizację kampanii „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romek
Brawo TVP
odpowiedź
User
PrawdaBoli
Serio, żadna "reżimowa" agencyjka (jakaś Warszawa czy inna tego sortu) nie pochyliła się nad briefem od Kurskiego? No jak to?
odpowiedź
User
xxx
Dziwne nie jest. Temat jest, delikatnie pisząc, śliski.
odpowiedź