Nie ma chętnych na realizację kampanii „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”
Telewizja Polska nie zrealizuje na razie zaplanowanej kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”. Żadna z agencji nie była zainteresowana jej przygotowaniem.
TVP musiała unieważnić prowadzony od połowy kwietnia br. przetarg na realizację zaplanowanych działań, ponieważ w odpowiedzi na niego nie wpłynęła żadna oferta.
Działania miały mieć charakter informacyjno-promocyjny. Wybrana w przetargu firma miała zająć się szeroko pojętą promocją projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP S.A.”. Na kampanię przeznaczono budżet w wysokości blisko 835 tys. zł netto. Zwycięzca przetargu miał pracować dla TVP do października 2019 roku.
TVP rozpoczęła realizację projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA” wiosną 2017 roku. W ciągu trzech lat w ramach tego projektu ponad 800 archiwalnych filmów fabularnych, dokumentalnych, spektakli Teatru Telewizji, programów edukacyjnych i seriali zyska nowe, cyfrowe wersje.
Od połowy marca w TVP1 we wtorki o godz. 20:30 jest emitowany zrekonstruowany cyfrowo serial „Najdłuższej wojny nowoczesnej Europy”.
Dołącz do dyskusji: Nie ma chętnych na realizację kampanii „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”