SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schabowy bez zbędnej filozofii w reklamie nju mobile (wideo)

W nowej kampanii reklamowej nju mobile w Orange Polska podkreślana jest prostota tej oferty. Za obsługę kampanii odpowiadają agencja Ogilvy & Mather oraz dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W spocie bohater symbolizujący markę nju mobile wspólnie z partnerką oglądają program kulinarny, w którym prowadząca przygotowuje skomplikowaną potrawę i opisuje to trudnym językiem. Sami wolą usmażyć kotlet schabowy „prosto i bez filozofii”.

Reklama ma podkreślać prostotę oferty abonamentowej nju mobile dla dwójki użytkowników: każdy płaci 19 zł miesięcznie, za co ma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y w kraju oraz do 30 GB pakietu internetowego (pakiet jest zwiększany użytkownikowi po 6 miesiącach korzystania z oferty, do 30 GB rośnie po 24 miesiącach).

 

Działania reklamujące nju mobile obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa, który od kilku lat obsługuje w tym zakresie Orange Polska.

Oferta nju mobile pojawiła się na rynku w 2013 roku. Na początku ub.r. liczba jej użytkowników przekroczyła 1 mln, czemu towarzyszyła kampania reklamowa.

W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska wypracował przychody w kwocie 2,8 mld złotych, po spadku o 2,7 proc. rok do roku. Zysk EBITDA wyniósł 742 mln zł po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL). Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Schabowy bez zbędnej filozofii w reklamie nju mobile (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl