Nokia ma pierwszego szefa marketingu
Nokia zatrudniła Jerri DeVard na stanowisko wiceprezesa i szefa marketingu.
Szef marketingu to nowo utworzona funkcja w fińskiej firmie, podobnie jak dział Marketing and Communications, na którego czele stanie DeVard. Pracę w Nokii oficjalnie rozpocznie ona 1 stycznia 2011 roku.
DeVard ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Pracowała ona dla takich marek jak Verizon (wiceprezes ds. marketingu i zarządzania marką, 2003-2007), Citigroup (szef marketingu działu e-consumer), Revlon, Harrah's Entertainment i Pillsbury Company. Zaangażowana była również w akcję zbierania funduszy w ramach kampanii prezydenckiej Baracka Obamy.
Ostatnio DeVard była dyrektorem stworzonej przez siebie agencji DeVard Marketing Group, doradzając w zakresie skutecznego wykorzystania technologii w działaniach marketingowych m.in. firmom Microsoft i Allstate Insurance.
Dołącz do dyskusji: Nokia ma pierwszego szefa marketingu