'Nowa Era Proszków' w kampanii E (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa proszku do prania E.Akcja pod hasłem "Nowa Era Proszków" promuje odświeżony wizerunektej marki.
Startująca właśnie telewizyjna kampania proszku do prania Ereklamuje jego nowy wizerunek oparty na odświeżonej formule iopakowaniu. Wykorzystywany w akcji spot pokazuje problem twardejwody w przewrotny sposób: z punktu widzenia muchy, która "poluje"na znaki niedoprania ubrań. Przekaz pod hasłem "Nowa Era Proszków"podkreśla, że specjalna formuła proszku E skutecznie zmiękcza wodęw praniu nawet w niskich temperaturach.
Akcja od 21 września jest prowadzona w stacjach TVP, TVN (kanałgłówny i kanały tematyczne), TVN7 i Polsat oraz kanałachtematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii - zaplanowanej dokońca października - przygotowała agencja reklamowa ChangeIntegrated, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: 'Nowa Era Proszków' w kampanii E (wideo)