SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa szefowa marketingu i promocji w TVP

Alina Lempa została ponownie dyrektorem Biura Marketingu i Promocji TVP SA. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Wałęskiego, który Biurem kierował od kwietnia br.

Lempa z Telewizją Polską związana jest od 2004 roku. W latach 2004 - 2006 pełniła już funkcję dyrektora Biura Marketingu i Promocji, współtworząc zespół i zadania tej nowej wówczas jednostki. Potem, od września 2006 roku była zastępcą dyrektora Biura Programowego do spraw badań i zarządzania programem.

Alina Lempa przed przejściem do TVP związana była m.in. z firmami z branży FMCG Unileverem i PepsiCo., zajmując stanowiska kierownika, a następnie dyrektora marketingu.

Dołącz do dyskusji: Nowa szefowa marketingu i promocji w TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl