SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi autorzy w „Przekroju”

Grzegorz Miecugow, Robert Mazurek, Łukasz Orbitowski i Michał Witkowski - to nowi autorzy tygodnika „Przekrój” (Wydawnictwo "Przekrój").

Nowi autorzy opublikują swoje pierwsze teksty we wtorkowym wydaniu „Przekroju" o czym wydawca tygodnika postanowił poinformować swoich czytelników na okładce pisma.



 

Grzegorz Miecugow (TVN24) zastąpił Piotra Najsztuba, który przeszedł do tygodnika „Wprost" (więcej). Miecugow będzie przeprowadzał wywiady.

Robert Mazurek, do niedawna publikował we „Wprost”, teraz jest publicystą dziennika „Fakt" (Axel Springer Polska). Łukasz Orbitowski - pisarz specjalizujący się głównie w literaturze grozy współpracował już z „Przekrojem” w latach 2006-2008. Michał Witkowski także jest pisarzem, na stałe współpracuje z "Ha!artem".

Wydawnictwo nie znalazło jednak jeszcze następców Małgorzaty Sadowskiej (szefowej działu kultura) i Olgi Woźniak (szefowej działu cywilizacja), które rozstały się z tygodnikiem „Przekrój". - Mamy nowych dziennikarzy, publicystów i dyrektora kreatywnego (jest nim Kasper Skirgajłło-Krajewski). Szefów działów i inne zmiany planujemy powołać we wrześniu przed jesienną kampanią reklamową - mówi Jarosław Knap doradca należącej do Grzegorza Hajdarowicza (właściciela "Przekroju") grupy GREMI.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika „Przekrój” wyniosło w kwietniu 55 094 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Nowi autorzy w „Przekroju”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fggh
Mazurek? Tego bruko-dziennikarza do Przekroju? No to koniec dla mnie z kupowaniem "P"
0 0
odpowiedź
User
piotras
Nie ma Najsztuba nie ma Przekroju
0 0
odpowiedź
User
jerry f.
Podpisuję się pod komentarzami. Zejść z poziomu Najsztuba do poziomu Mazurka to oznaka, że chce się trafić do innego czytelnika niż dotychczasowy. Przykro mi, że decyzje podejmują ludzie nie mający pojęcia o rynku. Czy oni naprawdę myślą, że czytelnik Faktu zacznie nagle hurtowo kupować Przekrój dla Mazurka? Współczuję.
0 0
odpowiedź