SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy lider pism motoryzacyjnych, spada sprzedaż 'Top Gear'

W czerwcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Motor".

Na pozycję numer jeden awansował tygodnik* "Motor" (Wydawnictwo Bauer, którego sprzedaż ogółem wyniosła w czerwcu 2009 r. 101 079 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza wzrost o 6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 98 388 egz. (rok temu 101 576 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował w 2009 roku. Jego sprzedaż w czerwcu br. wyniosła 76 319 egz. (w czerwcu 2008 r. - 83 397 egz.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor* 101 079 94 773
Auto Świat* 98 388 101 576
Top Gear 76 319 83 397
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 39 023 38 902
Auto Świat Poradnik 38 045 33 666
Świat Motocykli 31 111 30 014
Auto, Motor i Sport 29 944 42 602
Automobilista 11 108 9 493
Magazyn Rajdowy WRC 7 805 7 773
Classic Auto 7 259 7475
V12 b.d. 6170


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor* 101 079 88 979
Auto Świat* 98 388 104 451
Top Gear 76 319 80 072
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 39 023 32 325
Auto Świat Poradnik 38 045 45 359
Świat Motocykli 31 111 30 028
Auto, Motor i Sport 29 944 30 180
Automobilista 11 108 10 070
Magazyn Rajdowy WRC 7 805 7 902
Classic Auto 7 259 6 644
V12 b.d. b.d.




* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Nowy lider pism motoryzacyjnych, spada sprzedaż 'Top Gear'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl