SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych, MTV Music Polska o 67 proc. w dół względem VIVA Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Music HD, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska, który zastąpił VIVA Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2018 roku wyniósł 0,53 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 26,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w lutym br. wyniósł 0,39 proc. Dla porównania naziemna 8TV w lutym ub.r. miała średni udział na poziomie 0,33 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,04 proc. (w dół o 20 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,15 proc. (wynik tego kanału względem lutego ub.r. zmalał o 11,76 proc.).

Oczko niżej znalazła się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,11 proc. (spadek o 8,33 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Music HD, który rozpoczął nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv. Jego średni udział się potroił do 0,03 proc.

14. miejsce zajął kanał MTV Music Polska, który 17 października ub.r. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział tej anteny w lutym 2018 roku wyniósł 0,02 proc., po spadku względem VIVY Polska z lutego 2017 roku o 66,67 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 25,69 proc., wyniósł 0,81 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,75 proc. (do góry o 50 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,34 proc. udziału; - 2,86 proc.).

Największym wzrostem (o 66,67 proc. do 0,05 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mógł Polsat Music HD. Z kolei najwięcej straciło TO!TV - było to 77,78 proc. do 0,02 proc.

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, MTV Music Polska o 67 proc. w dół względem VIVA Polska

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XNT
I bardzo dobrze niech ten twór MTV Music zniknie raz na zawsze. Mają gdzieś widzów, od kilku miesięcy nadają belki z tytułami na których nic nie widać, dostawali zgłoszenia od sporej liczby osób i mają na to wyjebkę. Jak kanał muzyczny może utrudniać odczytywanie tytułów piosenek?! Takie rzeczy tylko w MTV Music ... Viva TV wracaj ....
0 0
odpowiedź
User
bolec
To TV ograniczyli wróżki że tak mało? lepiej niech wróci iTV bo ta marka się nie sprawdza
0 0
odpowiedź
User
Waidmanns
Wczoraj rozpoczal sie Inferno Metal Festival 2018,ktory odbywa sie w Norwegii a konkretnie w moim przepieknym miescie Oslo.Dzis drugi dzien tej imprezy.Jestem niewyspany,ale szczesliwy.Czuje sie bardzo dobrze,wrecz rewelacyjnie.Niesie mnie energia! Z niecierpliwoscia czekam na kolejne koncerty.Metal to jest naprawde wspaniala muza.Wielu ludziom daje mnostwo radosci.
0 0
odpowiedź