944 tys. widzów śledzi „Klan”. TVP1 wiceliderem rynku
Po ponad trzech tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 944 tys. osób. Telenowela daje Jedynce pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
Średnia widownia premierowych odcinków kolejnej edycji telenoweli "Klan" - wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 21 września 2020 roku - wyniosła 944 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,53 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 17 września. Śledziło go średnio 1,04 mln osób.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji nowego sezonu „Klanu” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwsza wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest TVP2 (11,34 proc.; „Panorama”), trzeci - Polsat (9,42 proc.; „Pierwsza miłość”), a czwarty - TVN (9,24 proc.; „Ukryta prawda”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce czwarte.
„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 944 tys. widzów śledzi „Klan”. TVP1 wiceliderem rynku
Faktycznie, 4te miejsce w grupie komercyjnej to niezły wynik :D